Masjidil Haram

Masjidil Haram
Mengamit Memori

Saturday, April 16, 2011

AYAT-AYAT PEMBATAL SIHIR


Hari tu semasa mengikuti Kursus Kewangan di KK saya mengambil kesempatan jalan2 bersama kawan2 di Pasar Malam KK dan ternampaklah CD Ruqyah yang dah lama saya cari. CD ni saya dapat info dari www.mp3ruqyah.com bahawa CD ni baik untuk menghindari hasad dan santau. Antara kandungan CD ni ialah:

1. Surah Al-Fatihah
2. Ayat Kursi
3. Surah Al Baqarah (255)
4. Surah Yunus (81-82)
5. Surah Al-A'raf (117-122)
6. Surah Toha (69)
7. Surah Yaasin

Harganya RM15.90. Kata informer tu bahawa jika kita pasang CD ni malam2 di rumah tiap2 hari maka akan terhindar dari benda2 yang pelik atau makhluk2 yang tidak seharusnya berada di rumah kita. Tidak salah kan kita pasang CD ni...sebab ia pun ayat2 Quran yang kita baca selalu.

3 comments:

  1. kat mana boleh carik cd ni ek? nak beli huhuuhh

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. saya mencari rawatan di sekitar Pasir Mas.sebelum ini ada jiran yang memberikan saya rokok dan makanan,tak lama selepas itu banyak gangguan berlaku dibahagian dada,perut dan muka.
    Ini email saya : tubuhsatu@gmail.com
    Semoga Allah membalas kebaikkan tuan dengan kebaikkan yang banyak.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete