Masjidil Haram

Masjidil Haram
Mengamit Memori

Tuesday, February 22, 2011

AKU




Bila seronok aku cari pasanganku
Bila sedih aku cari mak
Bila berjaya aku cerita pada pasanganku
Bila gagal aku cerita pada mak
Bila bahagia aku peluk erat pasanganku
Bila berduka aku mengadu kat mak
Bila nak bercuti aku bawa pasanganku
Bila sibuk aku hantar anak2 ke rumah mak
Bila sambut hari lahir aku beli hadiah untuk pasanganku
Bila sambut Hari Ibu aku hanya ucapkan 'selamat hari ibu'

Selalu - aku ingat pasanganku
Selalu - mak ingat kat aku

Bila2 aku telepon pasanganku
Entah bila aku nak telepon mak aku

Selalu aku beli hadiah untuk pasanganku
Entah bila aku nak beli hadiah untuk mak

Renungkan lah;
Kalau mak sudah tiada
Makkkkkk.....rindu ngan mak.....rindu sangat2.........

No comments:

Post a Comment